• RACHUNKI
  • LOKATY
  • KREDYTY
  • INNE USŁUGI
  • DO POBRANIA
  • RACHUNKI
  • LOKATY
  • KREDYTY
  • INNE USŁUGI
  • DO POBRANIA
  • RACHUNKI
  • LOKATY
  • KREDYTY
  • INNE USŁUGI
  • DO POBRANIA
  • WERSJA MOBILNA INTERNET BANKINGU


    Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.


    Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking. 

    Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

    Podstawowe funkcjonalności:

    ·         dostęp do rachunków,

    ·         przegląd sald i historii operacji na rachunkach,

    ·         wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,

    ·         QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),

    ·         koszyk płatności,

    ·         obsługa lokat terminowych,

    ·         obsługa kredytów,

    ·         przegląd kursów walut,

    ·         geolokalizacja bankomatów,

    Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:

    ·         mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,

    ·         wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,

    ·         szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,

    ·         większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

     


    Bezpieczeństwo

    Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

    Pierwsze kroki w programie

    Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażeniem (nie ma potrzeby instalowania dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnych.

    Kolejne kroki:

    - uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki internetowej,

    - wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu: https://konto.bsminskmaz.pl/

    - zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.

    Abu ułatwić sobie logowanie do usługi, skrót adresowy można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.

     

    Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi Internet Banking w wersji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.

     





    wstecz


    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.